baner rotujący

„Praktyczne aspekty zarządzania Produkcją” 

Katowice, 21 września, Qubus Hotel.

Prelegenci

Miłosz Garbarczuk

Miłosz Garbarczuk dyrektor zakładu, Walcownia Średnia w ArcelorMittal Poland S.A.

W ArcelorMittal Poland od 2008 roku. Pierwsze kroki w firmie stawiał jako specjalista ciągłego doskonalenia w zakładzie w Sosnowcu. W roku 2009 dołączył do Akademii Postępu i Ciągłego Doskonalenia, gdzie pracował w Biurze Zarządzania Programem TOP, który zakładał obniżenie kosztów, a także przy projektach zmiany funkcjonowania organizacji „COS” oraz World Class Manufacturing. W kwietniu 2012 roku objął stanowisko asystenta wykonawczego dyrektora generalnego ArcelorMittal Poland. Był zaangażowany w wiele projektów operacyjnych, usprawniających procesy. Brał też czynny udział w opracowaniu strategii ArcelorMittal Poland. Od grudnia 2014 jest dyrektorem Zakładu Walcownia Średnia, w którym wytwarza się kształtowniki oraz obudowy górnicze. Odpowiedzialny za bezpieczeństwo, jakość, koszty, technologię, HR, utrzymanie ruchu i wysyłkę. Wdrożył zasady zarządzania wynikami, włączając system KPI, strukturę przeglądów, system raportowania oparty na filozofii Lean, a także używając narzędzi WCM oraz TOC. Zanim dołączył do ArcelorMittal Poland, pracował w branży motoryzacyjnej jako inżynier procesu oraz elektronicznej jako lider projektu. Miłosz jest absolwentem metalurgii Politechniki Śląskiej. Ukończył studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Produkcją w AGH w Krakowie oraz z zakresu „Lean Management” w WSB Poznań, a także międzynarodowe studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami akredytowane przez PMI organizowane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach i Uniwersytet Quebec w Kanadzie.

Kazuyoshi Tsuyukusa

Kazuyoshi Tsuyukusa (露草和賛), CEO Commelina Int.

Obywatel Japonii, w której przebywa od 1980 roku. Absolwent Uniwersytetu Nanzan w Nagoi w Japonii. Pierwszy Polak zatrudniony przez Toyota Motor Corporation w Japonii. W latach 90-tych wspierał budowanie sieci sprzedaży Toyoty w Polsce oraz Europie Środkowej i Wschodniej. Inaugrator projektu założenia wewnątrz-zakładowego Uniwersytetu Sprzedaży i Marketingu – obecnego Toyota Global Knowledge Center. W latach 2000 – 2006 przedstawiciel Toyota Motor Corporation na Polskę oraz Czechy. Odpowiedzialny za powstanie fabryki w Wałbrzychu, pomagał przy budowie zakładu w Jelczu i rozruchu fabryki Toyota Peugeot Citroen Automobile (TPCA) w Kolinie w Czechach. Rzecznik i osoba kontaktowa w Toyocie dla Ambasad krajów Europejskich w Japonii, odpowiedzialny za organizowanie wizyt przedstawicieli Rządów i Rodzin Królewskich Europy w Toyocie. Miał przyjemność pracować między innymi z Ministrem Zdrowia Norwegii, Ministrem Ekonomii z Rumunii, Ministrem Transportu z Niemiec, Grupą Parlamentarzystów z Wielkiej Brytanii, Ministrem Spraw Zagranicznych z Polski, Księciem Monako oraz Królem Szwecji. W latach 2012 – 2014 konsultant Honda Trading w obszarze wdrażania usprawnień sprzedaży samochodów Hondy w Polsce i Rumunii. Po interwencji w Rumunii sprzedaż się podwoiła. Na bazie tradycyjnej myśli japońskiej, wspiera firmy w harmonijnym wprowadzaniu zmian Kaizen:

  • w zarządzaniu,
  • wewnętrznej komunikacji,
  • budowaniu wizerunku,
  • i relacji z klientem.

Wspomaga firmy zainteresowane zaistnieniem na rynku japońskim.

Adam Baśkiewicz

Adam Baśkiewicz, dyrektor generalny, Group Foliarex Sp. z o.o.

W branży FMCG od przeszło 20 lat. Karierę zawodową zaczynał w firmie Fabryka Kosmetyków Pollena-Lechia S.A. W latach 1998-2008 w firmie Beiersdorf-Lechia S.A. m.in. zarządzał procesem pakowania i projektami inwestycyjnymi związanymi z wprowadzaniem nowych wyrobów na liniach produkcyjnych. Od roku 2009 zajmując stanowisko Menagera Operacyjnego w Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o. rozpoczął wdrażanie systemu TPM jako pierwszy zakład w koncernie Beiersdorf AG. W 2012 został Dyrektorem Zakładu w Obornikach Wielkopolskich i był również odpowiedzialny za wdrożenie Lean Manufacturing w Grupie CEDC, produkującej m.in. takie marki jak Bols, Soplica, Absolwent i Żubrówka. W 2014 roku rozpoczął pracę jako Lena Manufacturing Manager w firmie Wrigley Poland i był odpowiedzialny za koordynację procesu lean w fabryce w Poznaniu oraz trenerem „Problem solving” i „FMOS – Factory Mars Operations System” – MARS University w Europie. Swoje doświadczenie w zakresie lean manufacturing zdobywał w Stanach Zjednoczonych i Europie współpracując i szkoląc się w firmach Solving Efeso, Coriolis Limited. Obecnie Dyrektor Generalny Grupy Foliarex sp. z o.o. oraz konsultant, trener i wykładowca z zakresu Lean współpracujący z Katedrą Zarządzania i Inżynierii Produkcji na Politechnice Poznańskiej. Pracował jako konsultant i trener dla kilkunastu zakładów, m. in.: Grupa Azoty, Primavera, VW, Stora Enso Poland S.A., Doellken, NGK Ceramics, TRW, Donako, LEK S.A., INEA.

Jędrzej Kowalczyk

Jędrzej Kowalczyk, prezes, FANUC Polska

Absolwent automatyki i robotyki na Politechnice Gdańskiej. Z polskim oddziałem FANUC związany od stycznia 2009 roku. Początkowo zatrudniony jako inżynier serwisu robotów, awansował na szefa serwisu robotów, by w końcu stać się doradcą klientów w zakresie robotyzacji produkcji. Szeroka wiedza, pasja i zaangażowanie w pracę przyczyniły się do szybkiego awansu na stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za koordynowanie sprzedaży wszystkich produktów spółki na rynku krajowym, a w kwietniu 2015r. zaowocowały nominacją na stanowisko prezesa spółki FANUC Polska. Za główny cel swoich działań uważa aktywne wspieranie polskich producentów w poprawie konkurencyjności rynkowej poprzez zapewnianie im niezawodnych technologii produkcyjnych wraz ze wsparciem polskich inżynierów.

Miłosz Garbarczuk

Szymon Słojewski dyrektor zakładu, Mercor

Ekspert Zarządzania Operacyjnego z ponad 10 letnim doświadczeniem międzynarodowym, który z sukcesem wprowadza modele Lean, SixSigma, WCM oraz TOC, na różnych szczeblach organizacji. Wychowanek Gdańskiej Politechniki, na której ukończył optoelekronikę, Lean Six Sigma Black Belt oraz MBA. Od lat związany jest z produkcją i logistyką materiałów budowlanych oraz elektroniki, pracując dla liderów w swojej kategorii m.in. dla Invensys, Saint-Gobain, Etex, Mercor. Operacyjnie nadzorował produkcję i łańcuch dostaw kilkunastu fabryk w Europie. Aktualnie uruchamia nowy, innowacyjny zakład produkcyjny w Mirosławiu.

KamiL Torczewski

KamiL Torczewski współwłaściciel, Akademii Białego Kruka

Jeden z pomysłodawców i współtwórców Akademii Six Sigma – pierwszej w Polsce instytucji kształcącej Six Sigma Black Belts. Absolwent Politechniki Wrocławskiej (2001 r.), kierunku Zarządzanie Systemami Produkcji, specjalizacja Zarządzanie Jakością, absolwent “ISRU Six Sigma Black Belt Programme” (2003 r., University of Newcastle). Od 2003 roku aktywny trener / konsultant / coach (ma za sobą ponad 4500 godzin szkoleń i konsultacji zrealizowanych w pracy z menedżerami i Zarządami firm różnych branż, w Polsce i za granicą). Wykładowca i koordynator Studium Podyplomowego Zarządzanie Jakością prowadzonego na Politechnice Wrocławskiej. Wykładowca studium podyplomowego Lean Manufacturing na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, kierownik merytoryczny angielskojęzycznych studiów podyplomowych Six Sigma in Logistics na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Partner w programie Akademia Przywództwa Liderów Oświaty, prowadzonego przez Fundację Humanites (2012 r.). Absolwent Szkoły Profesjonalnego Coachingu, największego akredytowanego programu szkoleniowego w zakresie coachingu w Polsce (2012 r. Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego) oraz rocznego Programu Edukacji Psychologicznej w zakresie Psychoterapii Gestalt (2014 r. Instytut Terapii Gestalt). Autor ponad 30 publikacji w zakresie Six Sigma i doskonalenia procesów.

Jakub Marczak

Jakub Marczak, członek zarządu, Perfectus Group Sp. z o.o.

Posiada wieloletnie, szerokie doświadczenie w obszarze jakości Lean i SixSigma. Pracował jako menedżer ds. doskonalenia i lean. Jako ekspert doskonałości operacyjnej w branży farmaceutycznej, wdrażał system produkcyjnym oparty na Lean. Członek zarządu Perfectus Group. SixSigma Black Belt. Współorganizator i wykładowca studiów podyplomowych Lean Management na WSB w Poznaniu i Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz WSAiB w Gdyni. Wykładowca studiów MBA w Ochronie Zdrowia.

Jerzy Rychlewski

Jerzy Rychlewski, członek zarządu, Flow Consulting Sp. z o.o.

Doradca biznesowy, menadżer projektów, logistyk. Karierę zawodową rozpoczął w 1995 r. pracując jako specjalista ds. marketingu dla firmy Spomasz Poznań. Od 1996 r. związany z obszarem logistyki i produkcji – pracował na stanowiskach specjalistycznych i managerskich w firmach: Wavin Metalplast-Buk, AssiDomän Packaging Polska oraz Paroc Polska. Od 2004 roku pracuje jako doradca biznesowy w obszarze łańcucha dostaw i sprzedaży. Posiada wiedzę i doświadczenie zdobyte na kilkudziesięciu projektach usprawnieniowych prowadzonych dla firm usługowych, produkcyjnych i dystrybucyjnych w branżach: automotive, budowy maszyn, budowlanej, chemicznej, elektronicznej, drukarskiej, łożyskowej, meblowej, medycznej, odzieżowej, opakowaniowej, rolniczej, turystycznej, wydawniczej i zbrojeniowej. Pracował jako interim manager dla firmy z branży medycznej. W osiąganiu ponadprzeciętnych wyników pomaga mu wykorzystanie wiedzy z obszaru Teorii Ograniczeń wraz z Narzędziami Logicznego Myślenia.

Stanisław Mendel

Stanisław Mendel, Kierownik Produktu – Serwis, Pruftechnik-Wibrem Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Wrocławskiej, wydz. Mechaniczny. Od 2002 r. pracownik Pruftechnik-Wibrem Sp. z o.o. Pierwsze doświadczenia związane z eksploatacją maszyn zdobywał w przemyśle ceramicznym, jako kierownik zmiany. W firmie Pruftechnik zaczął pracę na stanowisku handlowca następnie serwisanta, po czym objął funkcję kierownika serwisu. Od roku 2013 zajmuje się rozwojem usług oferowanych przez Pruftechnik-Wibrem. Zdobytą wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się z Klientami, pomagając im w rozwiazywaniu zagadnień związanych z pomiarami i wdrożeniami systemów diagnostycznych.

Piotr Kozłowski

Piotr Kozłowski Regional H&S Leader, Coca-Cola HBC Filia Krakowska