Sage Symfonia ERP wspiera bezpieczny rozwój spółek z Grupy Mojsiuk

Grupa Mojsiuk ze Starych Bielic k. Koszalina to firma rodzinna, która powstała w 1979 roku i dziś należy do gigantów motoryzacyjnych w regionie. W jej skład wchodzą: Mojsiuk ASO Mercedes-Benz, Auto Mojsiuk KM ASO Honda, Mojsiuk Motor ASO Peugoet, Mojsiuk Centrum Blacharsko-Lakiernicze – jedno z największych i najnowocześniejszych w kraju. Grupa Mojsiuk sprzedaje ponad 1000 pojazdów rocznie i zatrudnia ponad 400 pracowników. Grupa od blisko 40 lat rośnie w siłę i wciąż dynamicznie się rozwija.
Zależało nam przede wszystkim na optymalizacji procesów finansowych i kadrowo-płacowych – w tym okresie szybko rosło zatrudnienie, zmieniało się prawo, wymagania importerów dotyczące sprawozdawczości, pojawiła się konieczność bieżącego raportowania i utworzenia działu controllingu. Wybraliśmy Sage Symfonia ERP przede wszystkim ze względu na rekomendacje firm motoryzacyjnych oraz stabilność rozwiązania i firmy. Kluczowy był też dostęp do wykwalifikowanych partnerów serwisowych, no i oczywiście najważniejsza sprawa – funkcjonalność systemu i łatwość integracji z naszym środowiskiem informatycznym – mówi Łukasz Hormański, członek zarządu firmy Mojsiuk.

Wyzwanie

W 2003 roku, w związku z dynamicznym rozwojem firmy i zapotrzebowaniem na szybką i czytelną informację zarządczą, firma zdecydowała o zakupie systemu Sage Symfonia ERP. W kolejnych latach spółka Mojsiuk rozwinęła się, powstały dodatkowe spółki obsługujące kolejne marki, w których również wprowadzono Sage Symfonia ERP. Podstawowy zestaw modułów został także rozszerzony o elektroniczne deklaracje, dzięki czemu firma mogła płynnie i bez opóźnień, od początku wprowadzenia zmian legislacyjnych, generować pliki JPK.

Rozwiązanie

Początkowo wdrożenie było dość skomplikowane, ze względu na złożoność całej organizacji, lecz dzięki dobremu zaplanowaniu procesu odbyło się bez większych problemów.

Czytaj całość artykuł na www.erp-view.pl

Posted by | View Post | View Group